ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان | 26 آذر 95 | نتیجه و فیلم
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن,پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 26 آذر 95,زمان بازی فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن, بازی پرسپولیس و ذوب آهن چه ساعتی است؟,پیش بازی بازی پرسپولیس و ذوب آهن,ترکیب بازی پرسپولیس و ذوب

دانلود سریال پدر گواردیولا

ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن,

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 26 آذر 95,زمان بازی فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن, بازی پرسپولیس و ذوب آهن چه ساعتی است؟,پیش بازی بازی پرسپولیس و ذوب آهن,ترکیب بازی پرسپولیس و ذوب آهن,ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن 26 آذر 95,نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب آهن ,زمان برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب آهن,فیلم بازی پرسپولیس و ذوب آهن,بازی پرسپولیس و ذوب آهن 95/9/26,ساعت مسابقه فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن,پرسپولیس,ذوب آهن,پرسپولیس و ذوب آهن ,اخبار پرسپولیس,لیگ برتر فوتبال ایران, بازی پرسپولیس و ذوب آهن 26 آذر 95,

ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان | 26 آذر 95 | نتیجه و فیلم

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی پرسپولیس و ذوب آهن هفته 14 لیگ برتر جام خلیج فارس

ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن : 16:20 

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن: شبکه سه

پیش بازی پرسپولیس و ذوب آهن:پرسپولیس با یک برد شیرین دقیقه نودی مقابل پدیده صدر جدول را از تراکتورسازی پس گرفت. بردی ارزشمند که برانکو آن را نشانه حرکت تیمش به سمت قهرمانی دانست.

قرمزها با این حال همچنان تراکتورسازی را در یک قدمی خود می بینند و برای حفظ صدر فردا باید از میدان دشوار فولادشهر دست پر خارج شوند.

پرسپولیس فردا میهمان آماده ترین تیم این روزهای لیگ است.

ذوب آهن و مجتبی حسینی با چهار برد پیاپی خود را به دایره مدعیان اضافه کردند. ذوب آهن اگر در این بازی خانگی برنده شود فاصله اش را با پرسپولیس به ۵ امتیاز می رساند.

ذوب آهن تیمی بود که فصل قبل ۵ امتیاز از پرسپولیس گرفت و از عوامل قهرمان نشدن این تیم بود. ضمن اینکه ذوب آهن تنها تیمی است که برانکو موفق به شکست دادن آن نشده است.

بازی فردا را باید مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم دانست. تقابل تیمی که رکوردار برد پشت سر هم است و تیمی که تا به امروز نباخته است، تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع.

پرسپولیس احتمالا در بازی فردا با همان ترکیب بازی با پدیده به میدان می رود. علیرضا بیرانوند از مصدومیت رها شده اما برانکو درباره او ریسک نخواهد کرد و رادوشوویچ یک بار دیگر درون دروازه قرمزها قرار می گیرد. فرشاد احمدزاده هم با وجود رهایی از آسیب دیدگی در ترکیب اصلی قرار ندارد. تنها تغییر احتمالی پرسپولیس نیمکت‌نشینی پریموف خواهد بود.

علامت سوال بزرگ برای برانکو وضعیت سیدجلال حسینی است. کاپیتان قرمزها سرماخورده است و اگر به بازی جمعه نرسد برانکو با مشکل بزرگی روبرو خواهد بود. با حضور سید جلال پرسپولیس در این فصل در ۱۳ بازی تنها ۴ گل دریافت کرد.

تقابل جری بنگستون مهاجم فصل قبل پرسپولیس با تیم سابقش را هم نباید نادیده گرفت.

پرسپولیس فصل قبل سه بار با ذوب‌آهن بازی کرد که حاصل کارش دو باخت و تنها یک تساوی بود.

محروم: -

آخرین نتایج در لیگ: ماشین‌سازی یک- ذوب آهن۲، پدیده یک- پرسپولیس ۲.

جایگاه در جدول: ذوب آهن با ۲۱ امتیاز سوم، پرسپولیس با ۲۹ امتیاز اول،

پنج بازی آخر:

ذوب آهن: برد، برد، برد، برد، باخت

پرسپولیس: برد، برد، مساوی، برد، مساوی

بهترین بازیکن:

ذوب آهن: علی همام ،۲،۷۵،دهم

پرسپولیس: سید جلال حسینی،۲،۶۲، چهارم

بهترین گلزن:

ذوب آهن: مرتضی تبریزی(۹گل)

پرسپولیس: مهدی طارمی(۶گل)

تیم داوری: محسن ترکی – محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا ایلدروم – پیام حیدری – ناظر: حسین عسکری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی