فال روزانه دوشنبه 28 فروردین 96
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

فال روز دوشنبه 28 فروردین 1396, فال روزانه دوشنبه 28 فروردین 96,فال 28 فروردین 96,فال ماه تولد 28 فروردین 1396,طالع بینی روز 28 فروردین 96,فال امروز 28 فروردین 96,فال فردا 28 فروردین 96,فال روزانه,فا

دانلود سریال پدر گواردیولا

فال روز دوشنبه 28 فروردین 1396

بازدید : 874 یکشنبه 27 فروردین 1396 : 19:11 نظرات (0)

فال روز دوشنبه 28 فروردین 1396,

فال روزانه دوشنبه 28 فروردین 96,فال 28 فروردین 96,فال ماه تولد 28 فروردین 1396,طالع بینی روز 28 فروردین 96,فال امروز 28 فروردین 96,فال فردا 28 فروردین 96,فال روزانه,فال,طالع بینی,

فال روزانه دوشنبه 28 فروردین 96

فروردین:

ممکن است امروز سیاست‌های مختلفی را کشف کنید اما به نظر می‌رسد هیچ چیز از بهم ریختگی کارهای روزانه تان جلوگیری نمی‌کند. خوشبختانه شما آماده تجربه مسائل جدیدی هستید اما با این حال آماده تجربه همه آنها با هم نیستید. سعی کنید به فهرست برنامه‌هایتان فکرکنید. این کارمی‌تواند ناامیدی و آشفتگی روحی شما را پایان بخشد. بنابراین فقط به خاطر اینکه از تغییر و تحول می‌ترسید به راه و روش‌های قدیمی اکتفا نکنید.

اردیبهشت:

وقتی که شما در خفا به جستجو و کاوش مشغول می‌شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینکه در موقعیتی قرار نگیرید که احساس ضعیف بودن بکنید روش خود را عوض نمی کنید. چون شما ترجیح می دهید با مشکلاتی برخورد کنید که خیلی سریع بتوانید آنها را حل کنید. اکنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت کنید؛ فقط با وضعیت دشواری که برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار کنید.

 

خرداد:

شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.

تیر:

یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

مرداد:

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

شهریور:

شما امروز مطمئن نیستید كه چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون كه شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل كردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان كنید كه این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری كردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.

مهر:

ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی كردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌كند كه واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته كرده و به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید كه چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینكه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.

آبان:

امروز وقتی كه شما به خاطرات دوران كودكی خود فكر می‌كنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراكه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یك روی سكه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌كنید این قسمت‌های گمشده را پر كنید، می‌فهمید كه تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینكه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت كننده خارج كرده و به زمان حال برگردید.

آذر:

امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.

دی:

حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز كه نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌كند، شما این لیاقت و كاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید كه ازش خوشتان بیاید، فكر می‌كنید كه شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را كه با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران كه نیازی نیز بهشان ندارید تمام كنید. اگر هنوز شما فكر می‌كنید كه تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر كرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را كه می‌خواستید بخرید.

بهمن:

شما فكر می‌كنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌كنید، اما امكان دارد یك نفر گفته های شما را كاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار كردن زمانی با مشكل مواجه می‌شود كه احساسات آنقدر قوی باشند كه زبان از صحبت كردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت كردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید كه آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

اسفند:
شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.

برای دیدن فال روزهای دیگر اینجا کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی