نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 | فیلم گلها و خلاصه امروز
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95, فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95,دانلود گلهای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد امروز,ترکیب بازی پرسپولیس و گسترش 4 بهمن 95,نتیجه نهایی بازی امر

دانلود سریال پدر گواردیولا

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95,

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95,دانلود گلهای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد امروز,ترکیب بازی پرسپولیس و گسترش 4 بهمن 95,نتیجه نهایی بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد,بازی پرسپولیس و گسترش فولاد,فیلم بازی پرسپولیس و گسترش 4 بهمن 95,ساعت بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95,ساعت پخش زنده پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95,زمان بازی پرسپولیس و گسترش 4 بهمن 95,نتیجه بازی پرسپولیس امروز,پرسپولیس و گسترش فولاد,پرسپولیس,

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 | فیلم گلها و خلاصه امروز

نتیجه بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 دانلود فیلم خلاصه و گلها

پخش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد : ساعت 16:45 از شبکه سه سیما

پیش بازی پرسپولیس و گسترش فولاد :

پرسپولیس با برد دلچسب در خانه فولاد خوزستان حاشیه امنیت مناسبی در صدر جدول برای خودش ایجاد کرد، این تیم حالا شانس اول قهرمانی است و به نظر می رسد اسبش را برای قهرمانی زین کرده است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی پرگل در اهواز فردا میزبان گسترش فولاد هستند. با توجه به بازی های سخت قرمزها در چهار هفته بعد آنها باید در این بازی برنده شوند تا خیالشان از بابت حفظ صدرنشینی راحت شود.

پرسپولیس در سه بازی گذشته خود برده است و فردا در پی برد چهارم است، جالب اینکه برانکو ایوانکوویچ هیچ تیمی را به اندازه گسترش نبرده و در سه تقابل اخیرش با این تیم برنده شده است.

در آنسوی میدان فرازکمالوند، سرمربی گسترش عنوان کرده به دنبال کمک کردن به تراکتورسازی است. گسترش پس از شروع ضعیف به خودش آمده و با برد هفته گذشته مقابل ماشین سازی برای اولین مرتبه در این فصل به نیمه بالای جدول صعود کرد. این تیم در ۶ بازی اخیر ۱۴ امتیاز به دست آورده است.

برانکو برای این بازی محسن مسلمان، ستاره تیمش در بازی با فولاد را در اختیار ندارد و به جای او فرشاد احمدزاده دوباره به ترکیب اصلی برمی‌گردد.

هواداران پرسپولیس انتظار دارند تیم شان به اتکا به بازی چشم‌نواز سروش رفیعی در دیدار فردا هم نمایشی تماشایی داشته باشد. به نظر می رسد رامین رضاییان و محسن ربیع خواه در بازی فردا هم غایب باشند. رضاییان البته مصدومیت را پشت سر گذاشته است اما بعید است برانکو از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

در جمع گسترشی‌ها هم اعلام شده داریوش شجاعیان، هافبک ملی‌پوش این تیم پس از مشکلات اخیرش دوباره به اردوی تیم برگشته، لوسیانو پریرا، بهترین گلزن گسترش هم مشکلی برای این بازی ندارد.

پرسپولیس بهترین تیم خانگی است و در طرف دیگر هم گسترش تا به امروز خارج از تبریز شکست نخورده است. این تیم مانند پرسپولیس خط دفاعی مستحکمی دارد و بعید است قرمزها مانند بازی قبلی به راحتی موقعیت گل به دست بیاورند.

تقابل بابک حاتمی، مدافع فصل قبل پرسپولیس با این تیم از هم نکات جالب بازی است.

نتیجه نهایی بازی : پرسپولیس 1 گسترش فولاد 0

دانلود خلاصه و گلهای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد

لینک دانلود

برچسب ها پرسپولیس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی