ساعت بازی استقلال تهران و نفت تهران | جام حذفی 30 آذر 95 | نتیجه فیلم
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

ساعت بازی استقلال و نفت تهران ,زمان بازی استقلال تهران و نفت تهران, بازی استقلال و نفت تهران چه ساعتی است؟,بازی استقلال و نفت تهران جام حذفی 96-95 ,ساعت بازی استقلال و نفت تهران 30 آذر 95,بازی استقلال

دانلود سریال پدر گواردیولا

ساعت بازی استقلال و نفت تهران ,

زمان بازی استقلال تهران و نفت تهران, بازی استقلال و نفت تهران چه ساعتی است؟,بازی استقلال و نفت تهران جام حذفی 96-95 ,ساعت بازی استقلال و نفت تهران 30 آذر 95,بازی استقلال و نفت تهران ساعت,زمان برگزاری بازی استقلال و نفت تهران,زمان بازی استقلال و نفت تهران 95/9/30,ساعت مسابقه استقلال و نفت تهران,ساعت پخش زنده بازی استقلال و نفت تهران ,استقلال تهران,نفت تهران,استقلال و نفت تهران,فوتبال,جام حذفی فوتبال ایران,نتیجه بازی استقلال و نفت تهران, فیلم بازی استقلال و نفت تهران,بازی استقلال تهران و نفت تهران 30 آذر 95,

ساعت بازی استقلال تهران و نفت تهران | جام حذفی 30 آذر 95 | نتیجه فیلم

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی استقلال تهران و نفت تهران در جام حذفی فوتبال ایران 95-96 :

زمان برگزاری بازی استقلال تهران و نفت تهران :  سه شنبه 30 آذر 95  1395/09/30

ساعت بازی استقلال و نفت : 16:20 

پخش زنده بازی استقلال و نفت تهران : شبکه سه

استقلال که در لیگ برتر از قافله مدعیان عقب مانده امید زیادی به قهرمانی در جام حذفی دارد.

شاگردان علیرضا منصوریان به هر زحمتی که بود خود را به یک چهارم نهایی جام حذفی رساندند و فردا در یک بازی سرنوشت ساز به مصاف نفت تهران می روند.

استقلال تا اینجای کار در جام حذفی تیم مقتدری نشان نداده و در دو بازی قبلی خود به زحمت در ورزشگاه آزادی برنده شد، البته در بازی های حذفی مهم برنده شدن است. این بار منصوریان رقیب سخت تری را پیش روی خود می بیند؛ نفت تهران که یکی از تیم های موفق لیگ برتر است.

نفت با علی دایی در لیگ خیلی خوب کار کرده و تیم چهارم لیگ است. این تیم در جام حذفی چندان به زحمت نیفتاد و به راحتی تا اینجای کار آمده است. هر دو تیم فقط به قهرمانی در جام حذفی فکر می کنند.

بازی فردای نفت تهران-استقلال یادآور مصاف دو تیم در جام حذفی فصل گذشته است. سال قبل دقیقا در همین مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، نفت تهران میزبان استقلال بود. بازی دو تیم در ۹۰ دقیقه یک-یک شد و استقلال در نهایت در ضربات پنالتی با درخشش مهدی رحمتی پیروز شد. در آن بازی منصوریان، سرمربی نفت بود. آن بازی ۴ آذر ۹۴ در ورزشگاه تختی برگزار شد و دو تیم فردا پس از ۳۹۱ روز آن دوئل را تکرار می کنند.

منصوریان فردا هم امیدش بیشتر از هر کسی به رحمتی است. سرمربی آبی ها فردا هم محسن کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، فرشید اسماعیلی و یعقوب کریمی هم محروم‌اند.

به هر حال منصوریان برای رسیدن به آرامش باید در جام حذفی پیشروی کند. استقلال، پرافتخارترین تیم جام حذفی فصل گذشته در این مسابقات به فینال رسید اما مغلوب ذوب آهن شد.

در سوی دیگر علی دایی فقط به قهرمانی فکر می کند. تقابل دایی و استقلال همیشه دیدنی است. ضمن اینکه فردا چندین بازیکن برابر تیم سابقشان قرار می گیرند. محمد قاضی و ایمان مبعلی هم اکنون ستونهای نفت محسوب می شوند.

این دو تیم در هفته اول لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که بازی یک-یک شد. باید در شب یلدا صعود نصیب کدام تیم می شود؟

 محروم:

استقلال تهران : فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی، محمد خرمگاه( مربی)

نحوه صعود به یک چهارم نهایی:

نفت تهران:

نفت تهران ۷-مهر گان دره شهر یک( یک سی و دوم)، نساجی صفر- نفت یک( یک شانزدهم)، نفت ۴-شهرداری فومن صفر(یک هشتم)

استقلال تهران:

ملوان نوین صفر- استقلال ۲( یک سی و دوم)، استقلال یک- مس کرمان صفر( یک شانزدهم)، استقلال صفر- صبا صفر، برد ۵ بر ۳ در پنالتی(یک هشتم)

جایگاه در لیگ:

نفت تهران: با ۲۳ امتیاز چهارم

استقلال: با ۲۱ امتیاز هفتم

تیم داوری: اشکان خورشیدی – تورج عیوض محمدی – سعید قاسمی – محمد ملکی – ناظر: هدایت ممبینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی