دانلود مراسم اهدای جام قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود مراسم اهدای جام قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان, دانلود کامل مراسم اهدای جام قهرمانی باشگاه های جهان به رئال مارید,دانلود مراسم اهدای جام رئال مادرید 28 آذر 95,فیلم مراسم اهدای جام

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود مراسم اهدای جام قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان,

دانلود کامل مراسم اهدای جام قهرمانی باشگاه های جهان به رئال مارید,دانلود مراسم اهدای جام رئال مادرید 28 آذر 95,فیلم مراسم اهدای جام باشگاه های جهان,مراسم قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان 28 آذر 95,فیلم اهدای جام باشگاه های جهان به رئال مادرید 28 آذر 95,رئال مارید قهرمان جام باشگاه های جهان شد,فیلم اهدای توپ بهترین بازیکن باشگاه های جهان به رونالدو,فینال جام باشگاه های جهان,جام باشگاه های جهان,

دانلود مراسم اهدای جام قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان

دانلود کامل فیلم مراسم اهدای جام قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان 28 آذر 95

تیم زین الدین زیدان در دیداری سخت و دور از انتظار، موفق شد در وقت های اضافه با هت‎‌تریک کریستیانو رونالدو با نتیجه ۴-۲ پیروز شده و با ثبت ۳۷ بازی بدون شکست، سومین عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۶ را هم کسب کند.

دقیقه '۹ (۱-۰)(کریم بنزما): ارسال لوکاس وازکز از سمت راست، با دفع ناقص مدافع کاشیما همراه شد تا توپ مقابل پای مودریچ قرار بگیرد؛ شوت محکم هافبک کروات با واکنش دروازه بان برگشت داده شد تا بنزما در دهانه دروازه با یک بغل پا کار را تمام کند.

دقیقه '۲۶: رئال مادرید که چندین بار تا نزدیکی دروازه حریف پیش رفته بود و توپ و میدان را در اختیار داشت، این بار روی یک و دوی بنزما و وازکز صاحب موقعیت شد اما شوت زمینی و پای چپ مهاجم فرانسوی با واکنش خوب دروازه بان به کرنر رفت.

دقیقه '۴۴ (۱-۱)(گاکو شیباساکی): روی غفلت خط دفاعی رئال مادرید، تیم ژاپنی موفق به گلزنی شد؛ ارسال توپ از سمت چپ به روی دروازه، با اثر گذاری ناقص واران مقابل پای شوباساکی قرار گرفت تا ضربه پای چپ و زمینی این بازیکن ناواس را هم مغلوب کند.

نیمه اول این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های جهان بود که نیمه اول مساوی به پایان می رسید.

دقیقه '۵۲ (۱-۲)(گاکو شیباساکی): شوک به رئال مادرید؛ زننده گل اول تیم کاشیما آنتلرز پشت محوطه صاحب توپ شد و با کنترلی خوب روی توپ حرکت کرد و ضربه پای چپ خوب خود را روانه دروازه کرد که توپ دور از دستان ناواس در گوشه دروازه آرام گرفت.

دقیقه '۶۰ (۲-۲)(کریستیانو رونالدو): خطای واضح بازیکنان کاشیما روی لوکاس وازکز یک ضربه پنالتی برای رئال مادرید به دنبال داشت؛ رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای دقیق حساب کار را به تساوی کشاند.

دقیقه '۶۱: خیلی زود رونالدو روی اشتباه بازیکنان کاشیما صاحب توپ شد و پشت محوطه بعد از سر توپی منحصر به فرد، شوت خود را روانه دروازه کرد که سوگاهاتا با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '۶۲: کرنر ارسالی تونی کروس از سمت چپ بعد از دخالت مدافعان حریف در تیر دوم مقابل پای راموس پیش تاخته قرار گرفت اما شوت پای چپ و محکم کاپیتان مادریدی ها دقت کافی را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '۷۲: روی ارسال مارسلو رونالدو با ضربه سر توپ را برای بنزما مهیا کرد، که کنترل، چرخش و در نهایت ضربه مهاجم فرانسوی با واکنش عالی دروازه بان کاشیما همراه شد و توپ برگشتی در موقعیت آفساید به رونالدو رسید.

دقیقه '۸۰: روی حرکت زیبای لوکاس وازکز از سمت راست و ارسال او به روی دروازه، رونالدو با سر به توپ ضربه زد که روی سقف دروازه فرود آمد. بلافاصله بعد از این موقعیت، ایسکو به جای لوکاس وارد میدان شد.

دقیقه '۸۱: باز هم فرصت خوبی که این بار بنزما با پاس در عمق خود برای رونالدو فراهم کرد اما ضربه زمینی و آرام این بازیکن در موقعیت تک به تک با واکنش دروازه بان به کرنر رفت.

دقیقه '۸۸: شوت فابریتسیو با روی پای چپ از پشت محوطه با واکنش خوب ناواس راهی کرنر شد. لحظه ای بعد هم مو کانازاکی در موقعیت تک به تک با ناواس قرار گرفت اما ضربه این بازیکن از زاویه ای نسبتا بسته با برخورد به پای ناواس تغییر مسیر داد و وارد دروازه نشد.

در نهایت سوت پایان نیمه دوم بازی هم به صدا در آمد تا بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده و کار به وقت های اضافه کشیده شود. طبق قانون جدید تیم زیدان ۳ تعویض دیگر برای ادامه بازی در اختیار دارد و کاشیما هم دو تعویض دیگر خواهد داشت.

دقیقه '۹۸ (۳-۲)(کریستیانو رونالدو): ستاره پرتغالی در روزی که عملکرد خوبی ارائه نکرده بود، روی پاس در عمق عالی بنزما از تله آفساید فرار کرد و با پای چپ دروازه کاشیما را به خوبی برای سومین بار باز کرد.

دقیقه '۱۰۱: ضربه ایستگاهی ارسالی بازیکنان کاشیما از سمت چپ به روی دروازه رئال مادرید با ضربه سر خطرناک یوما به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

 دقیقه '۱۰۴ (۴-۲)(کریستیانو رونالدو): فوق ستاره مادریدی ها حتی در روز نه چندان خوب خود هم هت‌تریک کرد؛ ضربه آرام کروس از پشت محوطه در میانه راه به رونالدو رسید تا وی در موقعیتی مناسب توپ را به زیر طاق دروازه کاشیما بفرستد و با ۵ گل، به بهترین گلزن تاریخ جام باشگاه های جهان تبدیل شود.

با آغاز نیمه دوم وقت های اضافه، متئو کواچیچ به جای لوکا مودریچ وارد میدان شد. در دقیقه '۱۰۷ هم ناچو به جای سرخیو راموس به میدان آمد و بازوبند کاپیتانی به مارسلو رسید.

دقیقه '۱۱۲: کریستیانو رونالدو هم به عنوان آخرین تعویض جای خود را به آلوارو موراتا داد تا زیدان هر ۴ تعویض خود را انجام داده باشد.

دقیقه '۱۱۵: حرکت عالی موراتا که از سمت راست به محوطه کاشیما نفوذ کرد و بعد از چند سر توپ خوب با پای چپ ضربه اش را زد که توپ روی خط دروازه توسط مدافع حریف برگشت داده شد.

در نهایت رئال مادرید موفق شد به لطف ۴۰ـمین هت‌تریک رونالدو در پیراهن این تیم به یک قهرمانی ارزشمند دیگر دست پیدا کرده و با دست پر به اسپانیا برگردد. ضمن اینکه ستاره پرتغالی اولین بازیکن تاریخ این بازی ها شد که موفق به ثبت سه گل در فینال این مسابقات می شود.

دانلود فیلم مراسم اهدای جوایز انفرادی و توپ طلای رونالدو

لینک دانلود

دانلود فیلم جشن قهرمانی و اهدای جام به رئال مادرید در جام باشگاه های جهان

لینک دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی