نتیجه بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن فیلم خلاصه و گلها امروز
loading...

گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

نتیجه بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,خلاصه بازیرئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,گلهای بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,پخش زنده بازی رئال مادرید و کاشیما آنتل

دانلود سریال پدر گواردیولا

نتیجه بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,

خلاصه بازیرئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,گلهای بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,پخش زنده بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,داوری بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,ترکیب رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95, رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن,خلاصه بازی,رئال مادرید,کاشیما آنتلرز, فوتبال,فینال جام باشگاه های جهان,بازی نتیجه بازی رئال در فینال جام باشگاه ها ,نتیجهفینال جام باشگاه های جهان ,نتیجه خلاصه بازی و گل های فینال جام باشگاه های جهان,نتیجه بازی امروز رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن,فیلم بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن,بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن 28 آذر 95,

نتیجه بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن فیلم خلاصه و گلها امروز

نتیجه بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن فیلم خلاصه و گلها امروز

پیش بازی رئال مادرید و کاشیما آنتلرز:رئال مادرید که در دیدار قبل خود مقابل کلاب آمه ریکا به پیروزی رسید، حال امیدوار است که با شکست حریف ژاپنی خود، برای پنجمین بار قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شده و عنوان قهرمانی را از بارسا پس بگیرد و لوگوی قهرمان روی پیراهنش نقش ببندد.
رئال در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی تجربه کرده که دو تساوی به دیدار مقابل بارسا و دورتموند باز می‌گردد. زیدان امیدوار است سومین جامش را از زمان حضورش در رئال بالای سر ببرد و از همین رو احتمالا با ترکیب اصلی در این بازی ظاهر خواهد شد.

در سوی دیگر کاشیما انتلرز در 5 بازی اخیرش 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و حال قصد دارد با کمک امتیاز میزبانی، رئال مادرید را شکست دهد.
با این حال آنها به خوبی اگاهند که رئال با ترکیب اصلی اش برای این بازی حضور خواهد یافت و از همین رو سعی می‌کنند تمهیدات لازم را پیش از بازی بیاندیشند. دو تیم تقابل با یکدیگر نداشته اند و این اولین تقابل رسمی دو طرف خواهد بود.

نتیجه بازی : رئال مادرید 4 کاشیما آنتلرز 2

دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید 4 کاشیما آنتلرز

لینک دانلود

دانلود فیلم گل اول رونالدو به کاشیما آنتلرز

لینک دانلود

دانلود فیلم گل دوم رونالدو به کاشیما آنتلرز

لینک دانلود

دانلود فیلم گل سوم رونالدو به کاشیما آنتلرز

لینک دانلود

برای دانلود مراسم اهدای جام  قهرمانی به رئال مادرید اینجا کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • فیلم
  • سریال
  • دانلود
  • نرم افزار
  • ورزش
  • اخبار روز
  • سرگرمی
  • فرهنگ و هنر
  • تکلونوژی